Trött och spänd för imorgon..

japp imorgon gäller det.. SKOLFOTO! :o meh jag kommer klara det ;) jag har ju gjort det alla anndra år så varför skulle jag inte göra det nu? meh nu ska jag snacka om vad jag gjort idag ( ikväll )!
först så vakna jag upp vid kl. 12 någonting venne riktigt sen gick jag upp och då hade mamma gjort frukost till mig! (Y) ME LIKE! sen så satt jag vid datan te typ 3? och efter det så gjorde jag inte så mkt ( slappa ) sen sa mamma till mig och min bror att det va mat.. det blev kyckling och pommes.. inte så spec meh iaf.
sen så satte jag mig vid datan och snacka meh felicia och jennifer och då ville dom ses en snabbis! såklart ställer man upp och träffar dom ;) meh skulle duscha och sånt innan så kom inte ut frän typ halv 8 någonting? sen så va vi ute till typ 10 över 8 ? vi va ju bara en snabbis för dom va tvugna att dra hem. meh aa sen efter det dro jag hem och inte gjorde så mkt typ fixa lite hemma bara!? meh aa sen så drog jag och satte mig vid datan och du e jag här haha :D rolig dag va? allt va liksom tråkigt förutom att jag vah meh felicia och jennifer ;) haha dom e alltid rolig att vara med! massa skratt :D dom har liksom samma humor som jag? I THINK? meh aa nu ska jag nog kolla lite på tv i mitt rum och bah somna in i filmen ( programet ) som jag ska kolla på ! vad tycks? :D men nu tycker jag att det här inlägget blir lite längre än vad det skulle meh vad gör det liksom? inte så mkt för mig iaf meh kanske för er eftersom ni kanske inte pallar äsa allt? :D meh ni får stå ut meh det nu för 1 gångs skull, tycker jag iaf :P men nu måste jag dra mig till sängen! ska ju fan upp kl halv 6 imorgon måste fixa mig till skolfotot :O haha driver meh måste fräscha upp mig imorgon bitti så man e fräschig när man ska stå brevid alla liksom? man kan ju inte stå där och stinka? meh nu måste jag dra!

Kyss'n! ♥

"malin du är mitt allt "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0