Hemma igen :)

japp nu e jag hemma fån att ha vait meh cooling oscar och maria den söta dahl :D vi har inte gjot så mkt faktist.. vi har mäst snackat och bara varit oss själva liksom?! :D haha men aa.. vi stog först och snacka vid turken :D sen så stack vi te skogås centrum för att vi ville köpa blåa klubbor :) sen så ringde marias pappa och sa att hon skulle möta honom vid vårdcentralen och kolla hennes fot! hon har ju gjort illa sig och så, så dom va tvunga att kolla den :) men sen helt plöttsligt så skulle hon inte till vårdcentralen precis när jag och oscar hade kommit hem te våran gård så smsar maria bah : vill du vara om jag inte ska till sjukan?!.. jag bah: aa vist, men ska du inte dit nu eller? hon bah: nee det blir inte så :( så hon kom hem till mig och då va oscar oxå med oss :) vi hade super mysigt :) men aa nu ska jag käka något litet eftersom jag inte har ätit något idag :)


Bästa låten ! :) älskar den sjukt mkt!

Kyss'n!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0