Hemma efter en lååång dag meh bästavän!

japp, nu e jag hemma eller jag har varit hemma i en timme typ, hahaa.. meh nu ska jag iaf skriva väärsta långa texten om min dag :) haha ni får stå ut en liten stund till!
japp. imorse gick jag te skolan och aa hade jobbiga lektioner som vanligt och va meh vännerna och vi hade det ganska kul :) sen sluta jag 14:55 haha nästan 3 ;) då vänta malin på mig vid skåpen. sen sprang vi te tåget för vi hade bah 10 minuter på oss från att jag skulle hämta mina saker och springa te tåget! haha men vi hann. vi hann till och med att sitta och snacka lite meh oscar i min klass och vendela och amanda :) men vendela och amanda skulle oxå till t-centralen som vi skulle :) amanda skulle åka och klippa sig :) jätte guliga tjejer som är alltså :) men sen så gick jag oh malin te punkshop och kolla lite sen drog vil till pub :) haha hon skulle kolla på byxor som hon skulle köpa te oskar ( hennes kille ). Gulligt vah? :) aa skit gulligt ! japp sen så drog jag och malin hem typ när klockan vah.. 19.30  eller nått? :) men so what? haha men nu ska jag sova.. jag mår inte så bra.. :( vet inte om jag ska te skolan imorgon :( har skit ont i magen och ont som faaaaaaaaan i huvvet :( men aa nu ska jag gloo lite på MTV innan jag ska sova! eftersom JUSTIN BIEBER är med :) hahahaha, fett nörd jag e? :) ahaaha aa.
men ska värkligen sova nu!

Kyss'n <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0