Färgat håret..

Japp. nu har jag färgat mitt hår. deh blev inte så bra :/ deh blev grått :( men nu ska jag inte snacka så mkt mer om deh.. nu ska jag berätta vad jag har gjort idag :)
idag har jag varit meh maria sahl och vi va på city gross meh min mamma och köpte gårfärgen och handla llite :) sen så åkte vi hem och jag och maria gick ut och vah uten ett tag. sen börja det regna och så gick vi hem för att inte bli allt för blöta :) sen så va vi inne på datan lite. men vi han inte vara så länge eftersom hon själv skulle hem och färga sitt hår :) så nu har vi båda färgat håret :) haha jag färga mörkare och hon blondare :) meh aa nu ska jag kolla på tv meh mamma och så.


så blev deh.. man ser inte så mkt men men..

Kyss'n!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0