Shms.blogg.se

Hej alla sötnosar :)
jag har inte bloggat så mkt på sistaa tiden ( som ni kanske har märkt )
men jag har ju lovat att börja blogga igen! så jag måste ta tag i det nu så jag får lite mer blogg läsaer? ;)
meh nu ska jag berätta om min fredag! ( igår )
Igår så va jag på fest hemma hos Linnea S i klassen och vi hade värkligen skiit kul!
Vi körde DOBIDO eller vad det nu heter? iaf det brukar vara på 4:an på fredagar typ? eller det va det förrut iaf!
meh aa det va som sagt skit kul! man fick se en lapp och på lappen så stog det en artists namn , sen skulle man sjunga en låt som den artisten har sjungit och så ska den anndra i laget gissa vilken artist det va! och man hade bara 1 minut på sig att skaffa poäng :) haha jag vann några gånger ;) fett kul !
meh vi åt middag där oxå :) det blev : tacos! skit gott. sen efter vi hade ätit så gjorde vi någon lek som man hade typ 1 tärning och 6 paket, och så skulle man slå ttärnningen och man skulle få 1 eller 6 på tärningen och om man fick det så fick man ta ett paket av någon annan! och det gick på tid så man viste inte när tiden va ute!
( jag vann 2 paket ) skit kul ;) haha jag vann : en choklad och en kortlek! :)
efter det så åt vi tårta:) haha linneas mamma hade köpt butriks ljus som man inte kan blåsa ut XD haha dom tänder sig efter dom har sloknat så det går helt änkelt inte att blåsa ut dom :) alla skratta och linnea viste ju inte om att det va ljus ifrån butrix, dom blixtrade skit mkt oxå :O haha men efterdet så dansa vi och gjorde scharader. efter det så fortsatte vi med DOBIDO skit kul! sen efter det så tog festen slut :/ ingen ville hem. men man va ju tvungen! det va lite tråkigt! det hade varit kul om det va pyamas party ;) haha
men nu känner jag att det här innlägget blir lite långt så ni får ha det bäst så hörs vi!


"Daniel Adams-Ray - Gubben i lådan "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0