Orkar inte utan dig !

Malin! jag orkar inte utan dig .. allt är så annorlunda emot va det va förrut.. allt har blivit skit och svårt att förstå :/ jag trode du va arg på mig, jag menade inte att vi bråkade jag trode du va arg på mig för att jag frågade saker:/ jag ville inte att det skulle bli som det blev, du.. allt jag har skrivit om dig i min blogg är från mitt hjärta och det är fortfarande du som är mitt muner 1 och det kommer du alltid vara malin!jag står för det jag säger! jag älskar dig högt över det man kan älska någon! du är mitt liv, min dag min luft och min sol som gör så jag vaknar upp till den finaste dagen men idag är det ingen fin dag för vi är inte vi du e du och jag är jag.. så vi är inte 1 som förrut nu ärr vi 2..:'(
saknar dig sjukt mkt malin och jag vill värkligen inte bråka med dig eller något av den sortens skit.. jag saknar dig syster. MUSKÖ med dig va BÄST ! det vet du att jag tycker vist? och alla minnen med dig har värkligen varit det finaste någon kan få! fast vi bråkar så är det fortfarande inte för att göra varan illa det är för att vi oftast missförstår varan eller? och jag vill att allt ska bli som förrut inte att vi ska bråka och hata varan för det kommer jag ALDRIG göra! för det har jag lovar att aldrig göra! Jag har lovat att aldrig lämna dig och att aldrig sluta älska dig:'( vi har lovat varan att vi aldrig ska släppa taget men nu har allt ändrats så jag vet inte.. men hoppas du kan förlåta mig och att allt ska bli bra igen bbylove! jag saknar dig nått så sjukt mkt så jag nästan gråter floder! även fast jag e en sån som inte gråter för allt så gråter jag för dig min ängel!(A) jag älskar dig värkligen MEST! allt vi haft kanske blir till sand just idag den 3/8-2010 :'( man vet aldrig för jag vet inte om du kommer förlåta mig eller inte:( men man ska alltid hoppas på det bästa eller?bästaväner för alltid va det inte så vi sa :/ joo det va just det vi sa men nu vet man inte:/ jag håller det jag lovar och kommer alltid göra det.. det är bara att jag vet inte med dig ..:/du får hata mig du får kalla mig saker men du är fortfarande min malin som jag äälskar högre än högst på jorde och det kommer jag alltid göra okej? och du veet vart du finns i mitt hjärta ! längst in för att inte bli skadad ! hoppas det blir vi en dag igen :'(
kram/ din gabriella:'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0