Malin jag älskar dig värkligen !<3

Malin, jag älskar dig mest!
du stöttar mig till 110% om inte mer , när jag mår dåligt som tex nu så hjälper du mig!
du säger:
kämpa gabbi jag finns ALLTID för dig och kommer alltid göra !
och massa mer och jag vill värkligen att alla ska få veta att du är det finaste jag har!
du är min ängel när jag behöver dig !
du är min bästavän och stöttar mig när jag mår som sämst och du är värkligen äkta !
jag hoppas att jag aldrig förlorar dig för om inte du finns så finns inte jag för du och jag är lille och lilla och lilla behöver sin lille för att överleva så om inte du finns så finns inte jag och om inte jag finns så fins inte du!för du och jag är en varsin halva av en människa så halva jag e du och halva du e jag!
eftersom du är min ängel och bästavän och min älskade storesyster så kan jag faan inte bara släppa dig för en lite sak som när vi bråkar.. allt e bara missförstånd HELATIDEN! jag fattar inte varför det alltid ska hända dig och mig att vi bråkar för vi båkar så sjukt jävla mkt eller vi tjaffsar mkt för ingenting och det ångrara jag och jag ska bättra mig och vara den snällaste för jag vill inte förlora dig malin!jag kommer inte må bra om inte du finns gumman du är liksom mitt liv min lufft och mitt allt! även fakst folk säger att jag snackar skit eller att du snackar skit om mig, så är det inte sant! det har inte varit sant en ända gång asså shit jag mår fortfarande dåligt från förra gången vi bråkade.. jag vet att jag gjorde fel men du förlät mig och sa att allt va okej och att du flrstod men ändå så förstod jag att du blev arg men det vill jag värkligen säga förlåt för syster! jag älskar dig värkligen mest!
du vet att jag ALLTID finna för dig! för du finns alltid för mig!
så aa jag vill bara att du ska veta att jag har ristat in ditt namn i mitt hjärta som jag gjorde i handen u know? och aa det va det jag ville säga och jag hoppas att du är min föralltid även fast någon säger att du e deras så är du fortfarande min okej?
Malinelisabetåkebring!<3

JAG ÄLSKAR DIG VÄRKLIGEN MEST SYSTER!!<3



MAN MÅSTE BJUDA PÅ SIG SJÄLV OCH DET GÖR VI TVÅ TILLSAMMANS!<33 ÄLSKAR DIG MEST!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0