Jag kunde inte blogga igår dag/kväll förlåt!:'(

Jaa.. kunde inte blogga igår för jag sov juu hemma hos samantha ! och hon va inne på datan hela kvvällen sen cpade datan sig och då kunde jag värkligen inte loggga in och blogg men nu e jag hemma :)
japp ska åka iväg med mamma och syrran te vårdcentralen och kolla varför gabriel har ont när han kissar och massa annat.. aww tycker så jävla synd om han..:'/
men hoppas han blir bra snart(Y)
Juste jag har ju inte snackat om vad jag och samantha gjorde igår och å förrigår:)
haha först så kom jag hem till samantha igår och sen typ en och en halv timme senare så åkte vi hem till  min pappa och hämta 100 kr;) haha men aa.. och sen efter det så åkte vi te skogås och handla massa saker.
fast innan det så träffade vi på maria dahl ;) haha vid bussen så stog hon där och vi skulle av men hon skulle på:/ lite synd asså..sen efter vi hade gått av bussen så träffade jag och samantha en tjej som är samanthas barndomsvän som heter amy ( stavning )
hon va sjukt snääll(Y) och samantha och amy snackade lite, sen skulle amy köpa pizza till sin mormor och sig ;) haha hennes mormor ville ha så mkt olika saker på sin pizza så amy frågade om jag och samantha ville hjälpa hemme med att beställa pizzorna ;) såklart vi ställer upp ? :) men aa nu kan jag inte snacka mer ska draaa!!

puss och kram! ciao <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0