Förlåt..

förlåt för att jag inte har uppdaterat nått idag, men jag har inte haft tid för det sorry :/ men jag ska bättra mig jag lovar.
men aa idag ska jag te pappa och va där i helgen och sen typ på söndag eller måndar eller iaf nån dag nästa vecka så ska jag och min mamma åka och träffa lilla leon igen :D haha men han e så my´sig och när jag höll honom i förrigår så sommnade han i min famn och svo där i 2 hela timmar om inte mer och ni ska bara veta hur mysigt det va att få hålla honom när han låg och sov han va tyst så man nästan kunde tro att han inte levde, men det viste vi ju att han gjorde för vi såg honom anndas:) men aa snart ska jag iaf få åka tilll dom igen :D e så himmla glad :D och miun syster som är i spanien har ju inte fått träffa leon än eftersom hon och hennes familj e i spanien, men dom kommer hem näst,nästa vecka:D:D:D:D:D
men aa nu ska jag göra iårdning mig,  ja jag vet att jag e seg men aa..<3

Ciao!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0