Du är fin som du är!

MALINELISABETÅKEBRING
Är den finaste på denna jord!
du är den som gör så jag står på mina ben än idag och har stöttat mig så mkt så jag nästan inte fattar själv hur mkt du har ställt upp för mig(A) tack älskling! jag älskar dig värkligen mest jag lovar! du är min syster, min familj, mitt hjärta, mitt liv, min luft och du är min dag! det e du som gör så att jag orkar vakna upp varje morgon!
du är den som alltid finns vad som än händer något! det spelar ingen roll om det är på natten eller dagen nu finns ändå alltid! du är den riktigta människan som jag alltid har älskat du är värkligen inte falsk! jag har märkt att när du ser mig gråta så kommer det en eller flera tårar från dig.. det är för att du och jag e i ett! vi är samma människa som lever i två kroppar! det märkte jag när vi blev blodsystrar att vi är äkta systrar vast kommer från olika familjer och ser inte lika dana ut!men set behöver men inte göra för att vara syskon! för jag e inte så himmla lik mina älsta syskon för vi har inte samma pappa men vi är fof syskon liksom så äre bara och det är bara att acceptera eller dra ifrån mitt liv så det e liksom erat val! men malin.. dig vill jag inte förlora så lämna mig inte jag kommer ALDRIG lämna dig okej?? jag kommer alltid finnas i ditt hjärta i din luft i din kropp och i varje dag du lever.. så kommer jag ALLTID finnas! för vi är systrar till och med blodsystrar så vi finns i varandras kroppar syster! jag älskar dig till hela mitt hjärta och jag hoppas på att jag betyder något för dig (A) men det kan jag inte tvinga dig till att jag ska göra okej?? så känn inte att jag måste finnas för dig. men jag hoppas på att du vill va min syster och bästavän livet ut! för det vill jag värkligen för jag vet inte om jag skulle klara mig utan dig eftersom jag behöver ett helt hjärta och en hel kropp för att leva och så behöver jag en syster som finns för mig hela livet ut för om jag inte har det så får jag ingen självkänsla och hatar bara livet! men med dig bbylove så vill jag leva det bästa livet bara vara med dig gör mig glad för du är min måne och jag din sol halva halva u know?? men aa malin jag hoppas värkligen på att du läser det här och tar in allt i ditt hjärta och malin.. det finns mer jag tycker bra och älskar med dig men det går inte att beskriva med ord! för du är det vackraste för mig!(A)

JAG ÄLSKAR DIG MEST!

VÄRLDENS STJÄRNA FÖDDES DEN 15/3-1996!
DET VA DÅ MITT LIV BÖRJADE FAST DET BÖRJADE BARA HALVT!<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0